Jag har inte slutat

Tjena!

Jag har varit borta en hel helg + igår. Men det betyder inte att jag är borta! Jag fortsätter att blogga som vanligt, men helgen gick ju åt kursen och igår hade jag jättemycket att göra och jag ville lägga mig tidigt då jag inte sovit så särskild mycket de senaste dagarna.
Men idag börjar jag att blogga igen!

Idag hade jag en jättelång dag i skolan, jag började halv nio och slutade 15:50! Tortyr! Snacka om att spendera hela sin dag åt skolarbete. Det är ju det enda vi gör som går på Enskilda Gymnasiet.
Jag har kommit på en formel för hur Enskilda G:s elever spenderar dagen:
Långa dagar + mycket läxor = 24 h upptagen!

Nu ska jag iallafall till en kompis Roxana för att plugga lite kemi med henne. Jag har ju inte sett henne på ungefär 1 ½ vecka, och det är lång tid för oss, då vi egentligen brukar träffas varannan dag.

Men ha det bra än så länge!


Jag och min kära bästa vän Roxana!

Kommentarer
Postat av: Roxana

Jag älskar dig -!!!!!

2008-11-04 @ 17:56:27
URL: http://chocolaterox.blogg.se/
Postat av: Natalia

Du borde skriva mer i bloggen daoud! :P

2008-11-06 @ 13:57:08
URL: http://natalialvarez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0