SSU goes EU

Godmorgon!

Nu sitter jag här med två mackor och mitt varma te. Klockan är bara halv nio och om en liten stund ska jag möta Bea, sedan ska hennes mamma köra oss till Södertälje hamn, där vi alla ska samlas för att åka buss ner till Bommersvik.
Klockan är som skrivet halv nio och jag är trött. Väldigt trött, men jag hoppas att jag piggnar upp lite senare, vi ska ju trots allt ha föreläsningar. Föreläsningar kommer enbart handla om EU då det är Europaparlamentsval den 9 juni nästa år. Vi måste därför få grymma kunskaper om EU. Jag känner att detta kommer att bli superbra! Vi har ju även halloweenmiddag ikväll!
   Jag har nu bestämt mig för vad jag ska vara ikväll, jo, jag ska vara en papperskorg. Det är inte halloween men det är definitivt roligt och komiskt.! Jag har redan fixat några grejer, haha!
   Jag hoppas att ni har det roligt i helgen, vi hörs antagligen på söndag om jag inte får tag på en dator därnere och orkar blogga.
Ha det gött!!

  goes       

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha vi är så knäppa :P

2008-11-02 @ 17:29:38
URL: http://desmajobbiga.bloggspace.se
Postat av: Youbi

Daoud, valet är den 7 juni i Sverige! Hoppas bara att ingen som läst din blog försöker rösta den 9e nu ^^

2008-11-23 @ 21:04:43
URL: http://youbis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0