The evil devil!

Jag blev varken en nunna eller en sorts Batman, utan jag blev faktiskt en djävul! På riktigt alltså. Haha, nej, men jag var med min fina kompis Aseel och "pluggade" matte en stund. Sen skulle jag dra mig till tåget, men tyvärr missade jag det. Unfortunately. Detta resulterade till att jag inte hann till Buttericks. Istället fick jag en finare idé om att åka till Kista Galleria, för där hade de iallafall något. Jag stack in på BR:s leksaker, men ingenting fanns det, allt var tyvärr slut. Men tur som jag hade hittade jag en fin mask vid kassan och jag fick köpa den till ett rabbaterat pris. Det är ju inte alltid sådant händer, haha. Jag fick sedan sticka in på toa för att byta om och fixa mig, snacka om de som jobbade vid toan fick en chock när jag kom ut. De stirrade på mig tills jag var utan synhåll.
   Men jag kom iallafall till festen, och det jag kan säga om den var att det var sjukt kul att träffa alla igen efter så lång tid, och speciellt min gulliga Natalia som hade fixat festen. Det var många som jag inte kände, men jag fick ju iallafall lite kontakt med de. Det mindre roliga på festen var när det om ett gäng som ville invadera festen. Vi låste dörrarna, men de bankade på fönstren och tillslut så slog de sönder ett fönster. Alla därinne blev ju såklart lite skärrade, och polisen blev tillkallad på plats. Men smarta som man är så var alla under arton år tvugna att dra medan alla över arton fick stanna. Jag som är under arton fick dra mig till tunnelbanan. Det blev en lång resa hem, men jag läste i min bok parfymen så det gjorde inget. Tack för festen iallafall! =)
   Jag kom hem för ett tag sedan och imorgon ska jag upp vid åtta då jag ska på kurs, yippie! Önska mig lycka till att vakna säger jag bara. Men jag måste vakna då jag inte får missa bussen. Nu måste jag iallafall lägga ner lite småsaker i min väska för imorgon. Vi hörs antagligen mer imorgon om jag orkar skriva, annars hörs vi på söndag! 

Förresten vill jag välkomna min underbara saknade kompis Roxana tillbaka till det kalla Sverige. Hon har varit i Paris sedan i måndags. Vi syns på söndag vännen!

Godnatt älskade!


Så såg jag ut på festen. Förlåt för den dåliga kvaliteten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0