The night is over

Godmorgon allihoppa!

Haft en bra natt?
Även om jag inte sovit särskild länge så har jag sovit gott åtminstone! Snart ska jag till skolan och jag har en lång dag framför mig. Vi börjar nämligen klockan 08:30 och slutar klockan 16:00! Fatta vad lång dag vi har! Det är fan fredag! Man borde få sluta klockan 14:00 eller något sådant, men nej inte på Enskilda Gymnasiet! Men nu ska jag inte sitta och klaga, Enskilda Gymnasiet har jävligt många positiva sidor som väger upp allt negativt!

Vi har gympa som sista lektion och jag tror att vi ska dra och simma idag, men jag har ingen aning. Jag tar med mig allt man ska ha med sig till en gympa lektion, sen får vi liksom se om vi ska simma eller inte.
Ikväll ska jag hjälpa på en grundskolefest här i Salem med min bästa kompis Roxana! Det ska bli fett kul, sist vi gjorde något sådant hade vi skitkul iallafall!!

Nu måste jag dra om jag ska hinna till bussen! Tjohej!

Kommentarer
Postat av: helen

tja daoud har du oxå börjat blogga :D de bra fortsätt så :) vi ses på fredag / puss

2008-11-18 @ 23:36:57
Postat av: helen

föresten glömde bort att säga snygg blogg ;)

2008-11-18 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0