Yes, we did!!!!!

Jag har varit borta ganska mycket från bloggen nu känner jag och jag vill blogga. Därför måste jag nog planera min tid att blogga och min tid att plugga. Jag går ju som sagt på Enskilda Gymnasiet och jag lovar er, det är inte lätt att vara en elev på den skolan! Du har 70 läxor per vecka, + 50 prov! *Överdrivet*. Jag har en tendens till att överdriva ibland, men det är bara jag och jag är jag. Haha, jaja. Vad har jag gjort de senaste dagarna?

Jo, igår vann ju såklart OBAMA! Tack och lov, vem vill ha en 72-åring till president egentligen? OM han skulle dö inom de närmsta fyra åren, så skulle Palin ta hans plats, och nej jag vill inte se Palin som president i USA! Det räcker med att hon bara existerar! Hon är liksom emot abort och preventivmedel, men hon senare kommer en av hennes dotter som till och med är 17 år och säger att hon är gravid! =O Jag menar inget illa om dottern eller något, för politik borde inte gå ut på barn, men jag menar, vilken mamma skulle inte vilja att ens barn gjorde abort om barnet var i 17 års åldern????? PALIN!
Obama kommer att ta USA med storm, eller nja, det har han ju redan gjort kan jag ju säga!
 
Sen måste jag också påpeka att Obamas segrartal var så oerhört fint! Jag satt och rös framför tv:n hela tiden när han talade. Han talade som en riktig president som bryr sig om folket som bush inte gjort de senaste åren.

Annars har jag faktiskt haft det en hel del i skolan faktiskt, har jättemycket plugg de kommande veckorna, därför kan det komma att bli lite bloggtorka! Men studierna går faktiskt före! Det är ett måste tycker jag, folk som skiter i sina studer hamnar inte på bra ställen i framtiden! Se till att plugga då!

Idag ska jag plugga biologi så att jag blir klar med det, sen ska jag nog bara slappa eller plugga något annat som jag måste plugga på. God bless AMERICA me!

Betty Bopp säger jag bara!
 

Barack Obama - Segrartalet!

Kommentarer
Postat av: Richard

Hur många gånger har du nämnt "Enskilda Gymnasiet" på din blogg sen du börjde? Det måste var ett par hundra gånger, men de är najs. Fortsätt Daoud :)

2008-11-07 @ 14:51:10
URL: http://richardz.blogg.se/
Postat av: Roxana

HAHAHAHAHAHAHHA betty boop x)

daoud ingen fattar dt där :´D

2008-11-09 @ 11:11:30
URL: http://chocolaterox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0