Batman vs. Nunna

Nu har jag pluggat en hel del, så jag tänkte göra ett litet kort inlägg bara. Snart kommer en kompis till mig och då ska vi väl plugga lite mer. Hon behöver hjälp med matten och jag har blivit som en mattelärare för de som har det svårt med matten även om jag också är en av de =P Men det gick inte så jättebra med mitt pluggande, det känns som om allt är glömt. Haha =P
   Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska klä ut mig till och det är jävligt svårt att fundera ut något, för jag har inget här hemma och tiden drar ihop sig nu då butikerna snart stänger. Men jag funderar på två klädnader som jag skulle kunna tänka mig ha på mig bara för skojjs skull. Ena är att jag ska vara en nunna (killar kan också vara nunnor), det skulle se väldigt komiskt ut att vara nunna och då skulle det vara roligt! Andra saken som jag skulle kunna klä ut mig till är nån sorts av batman. Det är inte riktigt Batman, men nästan. Det blir som sagt väldigt tråkigt om man drar på en halloweenfest utan att man klätt ut sig. Jag har aldrig uppfattats som någon tråkig människa och det där skulle få mig ner på den nivån att jag skulle bli väldigt tråkig. 

Vad ska ni hitta på ikväll? Något kul?

 eller?          

Kommentarer
Postat av: Diana

Välkommen till min blogg där jag

skriver om mitt liv som ung, nygift

juridikstudent! Här kommer jag att

skriva om mitt liv, mode, många

resor, mina älsklingar, inredning,

vardagslyx och mycket mer! Har

jobbat extra som make up artist

på filminspelningar samt

manikyrist, så jag kommer med

många tips! Gillar du min kan vi prenumerera på varandras via bloggkoll??

2008-10-31 @ 18:42:13
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0