Godmorgon Godmorgon!

Jag är död!!
Inte lika död som Amir brukar vara på morgonen, men jag är iallafall död!

Just nu sitter jag här som ett fån och dricker mitt varma goda té och snart ska jag röra mig till jobbet. Jag älskar té förresten! Té utan socker är nog det godaste som finns, det blir mer smak av té då.
   Idag blir det nog bara jobb, sedan ska jag nog hem för att plugga lite.  Jag har en jädrans mycket plugg, och i helgen kan jag tyvärr inte plugga då jag ska på Europakurs på Bommersvik med SSU och några vänner. Det ska bli läringsrikt att dra på kursen då jag är väldigt intresserad av EU. Det är ju dessutom EU-parlamentsval den 9 juni! Be prepared!
  
fredag är det så att ett av mina favoritband har konsert här i Sverige, nämligen Simple Plan.  Men jag ska faktiskt på Halloween fest på fredag hos en av mina bästa vänner. Så tur i oturen kommer jag att missa konserten, men hey! Simple Plan älskar Sverige, så de är nog säkert tillbaka här i Sverige nästa år trots allt. 
   Frågan är bara vad jag ska klä ut mig till? Jag har ingen aning faktiskt, och det känns som om det börjar dra ihop sig nu, jag måste ju klä ut mig och festen är redan imorgon!!!!

Nu ska jag nog börja röra mig mot jobbet! Framåt MARSH!
Godbye and godbye!


Simple Plan - Perfect
En av de bästa låtarna som skrivits på denna jord!

Kommentarer
Postat av: JONNA

te är gott, men finns ju lite godare drycker!

2008-10-30 @ 18:13:45
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0