Hektisk dag!

Puuuuh!

Jag kan just nu verkligen känna hur Blondinbella och de andra stora bloggare lever! Idag har jag virrat omkring på hundra olika ställen även om det bara var tre!!!
   Igår ringde min chef till mig och frågade mig om jag ville jobba på onsdagen och torsdagen, eftersom jag inte vågar säga emot min chef (Hon är jättesnäll), så ställde jag upp. Mitt livs största misstag! Vem fan orkar jobba på höstlovet? =O Speciellt om man ska upp vid sex? Jaja, skitsamma!
   Idag skulle jag vakna vid sex, men tyvärr så försov jag mig till klockan sju, tiden då jag skulle börja jobba! Fort som fan gick jag upp, klädde på mig och begav mig till bussen. Jag kom fram till jobbet vid tjugo i åtta. Jobbade som satan och sedan vid halv fyra slutade jag och då begav jag mig till ett SSU-möte som skulle börja vid klockan fyra.
   SSU-mötet höll på till klockan slog halv sex, vid halvsex var jag tvungen att bege mig till ett kyrkomöte som jag hade med alla ungdomar i min kyrka! Det var roligt att träffa alla efter långt tid! Idag har jag alltså bara varit på olika tillställningar och jag kom precis hem!
   Snart ska jag börja läsa min bok parfymen som jag måste ha läst ut på måndag *god bless me*! Sedan ska jag nog sova. Mer jobb väntar!

Jag har även ändrat lite på designen som ni kanske märker (0 läsare fortf)! Haha. Men skitsamma =) Tro mig, det tog tid att göra denna design! Fyfan va jobbigt det var!  Men vad tycker ni om den? Hiss eller diss?

ASEEELAAA jag saknar dig! Vi är aldrig nu för tiden! Hämta en kladdkaka och kom hit din mamma!

Kommentarer
Postat av: Natalia

hiss

2008-10-29 @ 21:54:59
URL: http://natalialvarez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0