No more work!

Äntligen hemma!

Det har varit en sjukt jobbig dag idag, det började redan klockan 06:30!!!!! Jag drog hemifrån och skulle ta bussen, så jag tog satte på mig min höstjacka som inte är så tunn, men utomhus var det svinkallt, trodde helt ärligt för en sekund att jag hade sovit mig till december! Men jag sket i kylan och trallade mig mot bussen. Vid bussen märker jag att mitt busskort inte liggen i jackfickan! F***a! Jag hade glömt den. Bussen skulle när som helst komma, så jag bestämde mig för att fråga snällt om jag fick kliva på bussen utan busskort. Tro mig, jag hoppades på en snäll jävel! Men vad får jag? Jo, en gubbe som skrämmer skiten ur mig och stänger dörren framför mitt ansikte. Fatta att ha noll medlidande! Jag skulle liksom till jobbet?! Och nu blev jag en halvtimme försenad pga. Det!
   Arg som jag var drog jag mig hemåt och tog på mig en varmare jacka, plus att jag såg till att jag hade mitt busskort i jackfickan tio gånger innan jag klev ut genom dörren. Jag kom alltså en halvtimme försent. Men tur som jag har bryr sig ingen på jobbet om när jag kommer och de förstår mig varje gång.
   Idag fick vi sluta en halvtimme tidigare på jobbet då vi itne hade så mycket att göra, idag var det även min sista dag på jobbet, thanks god! Men imorgon väntar tyvärr en hel del plugg då jag tyvärr inte kan plugga på helgen. I helgen väntar Europakursen.

Snart ska jag hoppa in i duschen och jag tror att jag även ska tona mitt hår till svart! Vi får se!
Men ha det gött så länge!


Svarthårig i somras!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha sött med en kille som bloggar ;)

2008-10-30 @ 17:15:49
URL: http://sayyouwill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0