Otur med kameran

Nu är allting klart! Jag drog ut ur duschen för ungefär en timme sedan, men min dator har krånglat, densamma gör mobilen just nu. Det blir tyvärr inga bilder, mobilen funkar inte, och digitalkameran är död. Jag ska försöka att få kort på håret imorgon, det blir nog antagligen bättre då håret måste vara torrt för att man ska se någon skillnad. Jag har ju annars egentligen mörkbrunt, och nu är det svart, alltså är det inte en jättestor skillnad.
Vissa säger att de kan se skillnad medan många av mina vänner inte ens har märkt.

Nu gäller faktiskt lite plugg innan jag gör något annat. Det känns som om jag måste plugga nu, då jag har en hel del i skolan just nu. På måndag kommer de nog att döda oss med läxor! Help me!!

Bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0