D:s talking!

Tja! Jag har i evigheter försökt att
börja blogga som jag tdigiare gjorde,
men jag kom aldrig riktigt igång.
Men nu försöker jag en gång till
och jag hoppas att jag fortsätter att
blogga efter detta inlägg.
Jag tänkte börja med att presentera mig
och min blogg innan jag kommer igång med
själva bloggandet.
Vem är jag då?
Mitt namn är Daoud och jag är en trevlig
kille på 17år! Jag bor lite söder om stan
och går andra året på gymnasiet.
Jag är väldigt social och tycker om att träffa
nya vänner. Jag älskar politik och är även
politisk aktiv i SSU (Socialdemokraternas ungdomsförbund).
Det jag försöker åstadkomma i mitt liv är att bli
någon jag vill vara samt leva livet!
Jag håller mig till mottot; Lev ditt liv som du själv vill leva det!
Daooud
It's all about D

Kommentarer
Postat av: Aseel

SNYGGING;)

2008-10-27 @ 17:45:30
URL: http://essofhearts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0